من وزن تولد بچه ام ۲۷۵۰ بود دوماهگی ۵۲۰۰ بود باز گفتن به خط سبز نمودار نمیرسه (گفت در بازه طبیعی قرار داره ولی هنوز نرسیده)
دختر منم دوماهگی ۴۷۵۰ بود گفتن وزنش کمه البته دکترش هم میگه کمه من فقط شیر خودم رو میدم ولی دکترش گفته شیرخشک هم کمکی بدم
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
عزیز
تا دو ماهگی روزی ۳۰ گرم وزن میگیرن
یعنی میشه ماهی ۹۰۰ گرم
بعدش روزی ۲۰ گرم میشه ماهی ۶۰۰ گرم
دختر من ۳۳۰۰ بود دو ماهگی ۵۱۰۰ و چهارماهگی ۶۵۰۰
شیر خودم فقط میخوره و حساسیت به پروتئین گاوی هم داره رژیمم
دکترش گفته پنج ماهگی غذای کمکی شروع کنم
حرفای دکترش مهم تر از بهداشته.بهداشت همیشه استرس میده.شاید ژنتیک بچه شما همینه .شیرخشک چی میدی؟
خیلی هم خوبه دو ماهگی ۴۴۰۰ الان چهار ۶ کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.