چرا من تکون های بچمو از دو طرف شکمم همزمان حس میکنم؟؟

۱۲ پاسخ

یه طرف دستشه یا سرشه یه طرف هم پاهاش
منم اینجوری حس میکنم زدم تو نت چنتا ویدیو حرکت جنین در رحم رو دیدم

یه طرف دستاشه یه طرف پاهاش😍
شایدم دستاشو باز کرده داره خسگی میگیره😁😍

اره گاهی هر۲سمت میزنه واس منم

منم این جوری بود رفتم بچه سفالیک شده بود

منم همینحوریم

چون بچت عرضیه

چون افقی شده

وااای جانا 😍

سمتی که محکم ضربه میزنه پاهاشه😍😍😍سمتی که آروم میزننه دستاش

بعضی اوقات همینجوری میشه منم حس میکنم البته برای من بالا پایین هست

شاید داره خودشو کش و قوس میده😂

منم همینطورم گاهی

سوال های مرتبط