یه طرف دستشه یا سرشه یه طرف هم پاهاش
منم اینجوری حس میکنم زدم تو نت چنتا ویدیو حرکت جنین در رحم رو دیدم
یه طرف دستاشه یه طرف پاهاش😍
شایدم دستاشو باز کرده داره خسگی میگیره😁😍
اره گاهی هر۲سمت میزنه واس منم
منم این جوری بود رفتم بچه سفالیک شده بود
منم همینحوریم
چون بچت عرضیه
چون افقی شده
وااای جانا 😍
سمتی که محکم ضربه میزنه پاهاشه😍😍😍سمتی که آروم میزننه دستاش
بعضی اوقات همینجوری میشه منم حس میکنم البته برای من بالا پایین هست
شاید داره خودشو کش و قوس میده😂
منم همینطورم گاهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.