۵ پاسخ

آره کرمان سراسری شروع شده
ماهم زدیم
رو دست می‌زنن
نه درد نه قطره هیچی نمی‌خواد...
من رفتم با شوهرم
من و شوهرم هم قد وزن فشار ثبت کردن..
یه کپسول قرمز هم که ویتامین بود به دخترم دادن، قبلاً ها هم داده بودن، شش ماهه
اینا گفتم تا مجهز یا با استرس نری
بهتره فقط بلوز آستین دار باشه که بعد اگه بیرون رفتیم پارکی جایی ، آلوده نشه..
من همینم رعایت نکردم

ب منم زنگ زدن هنوز نرفتم شوهرم میگه معلوم نیس چی باشه نزنیم

همون واکسن یکسالگی نگران نبلش برو بزن سرخک واقعا خطرناک...دخترم با این که واکسن زده بود پارسال سرخچه گرفت

واسه شهرهای جنوبی

آره عزیزم چون شیوع پیدا کرده

سوال های مرتبط