۴ پاسخ

حتما باید ببری بزنه؟؟ من دلم نمیخاد ببرم چون تو وضعیت الان اصن نمیتونم ب این داروهاشون اعتماد کنم

صبحی رفتم زدم درد نداشت خداروشکر

نه گلم تب و درد نداره مثل واکسن یکسالگی هست

جدید ؟مگه تموم نشد تا ۶،۷سالگی

سوال های مرتبط

مامان ستین❤️❤️ مامان ستین❤️❤️ ۲ سالگی