۵ پاسخ

من چهارشنبه هفته گذشته بردم

نه من نبردم

آره من چندروز پیش زدم. سبکه و اصلا تب و درد نداره. دوز دوم واکسن یک سالگیه

اره اهورا رو ۴شنبه بردم خداروشکر هیچی نبود
خیلی استرسشو داشتم ولی آسونتر از اون چیزی بود که فکرشو میکردم

من امروز بردم زدم

سوال های مرتبط

مامان ستین❤️❤️ مامان ستین❤️❤️ ۲ سالگی