۳ پاسخ

من کرمان هستم.برا پسرمو زدم

خودمون نه
اونایی که ساکن شهرهای جنوبی هستن،چون فصل گرما داره میاد و خودت می‌دونی دیگه ،کشورهای همسایه خیلی اهل بهداشت نیستن،درنتیجه شیوع سرخک پیش میاد
پایگاه سلامتهای جنوب به کسایی که پرونده دارن میزنگن که بیاد واکسن یادآور بزنید

قربونت فقط واسه چهار استان هستش، خوزستان، هرمزگان، کرمان، سیستان بلوچستان

سوال های مرتبط

مامان ستین❤️❤️ مامان ستین❤️❤️ ۲ سالگی
مامان پناه🐛🎀🐣 مامان پناه🐛🎀🐣 ۲ سالگی