۴ پاسخ

تکرار واکسن یک سالگیه آره من اون هفته زدم برای رستا

دختر منم زده یکسالگی رو ولی باز اوریون گرفته از دیروز

من هفته پیش بچهارو بردم زدم خیلی سبک تب نداره

کدوم استان هستید؟

سوال های مرتبط

مامان ستین❤️❤️ مامان ستین❤️❤️ ۲ سالگی