من بقیه واکسنا رو سر موعد زدم به دخترم ولی این واکسنو نمیزنم بهش و فکر کنم از 2 تا 5 سال گفته بودن باید زده بشه
من ک نمیزنم
معلوم نیست دارن چکار میکنن
اره منم دیروز پسرمو بردم زدنش
این طرفا ک خبری نیس
ولی مثه اینکه جنوب کشور سرخک زیاد شده برا همین باید یاداورشو بزنن بچه ها
نوچ نگفتن
من برای پسرم ۶ سالگی زدم
ب مام زنگ زدن منم ابن هفته پسرمو میبرم ک بزنه میگن سرخک اومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.