۶ پاسخ

من بقیه واکسنا رو سر موعد زدم به دخترم ولی این واکسنو نمیزنم بهش و فکر کنم از 2 تا 5 سال گفته بودن باید زده بشه

من ک نمیزنم
معلوم نیست دارن چکار میکنن

اره منم دیروز پسرمو بردم زدنش

این طرفا ک خبری نیس
ولی مثه اینکه جنوب کشور سرخک زیاد شده برا همین باید یاداورشو بزنن بچه ها

نوچ نگفتن
من برای پسرم ۶ سالگی زدم

ب مام زنگ زدن منم ابن هفته پسرمو میبرم ک بزنه میگن سرخک اومده

سوال های مرتبط

مامان ستین❤️❤️ مامان ستین❤️❤️ ۲ سالگی