نه عزیزم اصلا!!
نبین اینجا همه مثل نقل و نبات آنتی بیوتیک میدن.
اول باید جواب آزمایشش بیاد
بعد با توجه به اون معلوم بشه مشکل کجاست و دارو چی میخواد.
یه سری دختر منم ۴روز تب داشت و بعدش خوب شد. فقط و فقط تب اونم بالا که شب اولش سرم زدن براش. دکتر گفت ویروسه و فقطم استا میدادم خودش خوب شد.
نه بدون تجویز انتی بیوتیک میخای بدی بچه؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.