۵ پاسخ

چرا برا من هیچی در نیومد دردمم گرفت ذوقم کور شد🥺😂

اصلا به سینه ور نرین.فشارش ندین
ممکنه باعث زایمان زودرس بشه.من سر پسر اولم ۳۸ هفته بودم به توصیه بهداشت ، باهاش ور رفتم که واسه دو هفته بعد راححتر شیردهی داشته باشم ، همون شب درد زایمان گرفتم

وای منم چون سینمو عمل کردم دکتر گفت امکان داره غده شیری نداشته باشی چند روز پیش فشار دادم دیدم‌شیر داره 🥰🥰🥰🥰

ای جونم دقیقا منم این حسو تجربه کردم و خیلی ذوق دارم برای نی نی 🥹💙

ای جانم فدای ذوقت عزیزم منم همین حسو تجربه کردم

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد