بستگی داره من تو زایمان اول کلا تا رسیدم بیمارستان و زایمان کنم کلا نیم ساعتم طول نکشید امیدوارم ایندفعه هم همین طوری باشه 🙏🙏
بنظرم اگه ورزشهای اصولی رو انجام بدی خیلی توی تایم زایمان میتونه موثر باشه
هرکسی یه طوریه عزیزم حتی هربچه ای بابچه دیگه فرق داره بعضی هابه قول قدیمیابچشون توآستینشون یعنی زودزایده انابعضی هاممکن چندروزم دردبکشن
من ۲ساعت
سه روزم درد داشتم که مثل درد پریودی و دل درد بود ساعت دو شب کیسه ابم پاره شد رفتم بیمارستان معاینه شدم گفتن۸سانتی و۴صب زایمان کردم
ایشالا این زایمانمم راحت باشه
من بچه اولم ۴ونیم ۵ساعت دومی ۱ساعتو۵۷دقیقه طول کشید
من سه روز بستری بودم به خاطر کنترول قند اما زایمانم ۳ ساعت طول کشید سر اولی با آمپول فشار
من بچه اولم 7 ساعت بچه دومم 1 ساعت
من که ۷ ساعت طول کشید امپول فشار زدن دیگه مردم از درد😩
واس من 14ساعت ا
منم یکی تو خونه خودم تکی زایمان کردم با با پسرم نگهبان بود ما هم دسترس نبودیم برم زایشگاه ت صبح سحر بچه بدنیا آوردم
بستگی داره به بدنت من وقتی تو بیمارستان بودم یکی رو بستری کرده بودن ۲ روز طول کشید بزاد ای انقدر جیغ میزد بیچاره
عزیزم هر کسی فرق داره خالم ی ساعته زایمان کرد ولی من از ۸ تا ۱ نتونستم آخرم سزارین شدم بدن تا بدن فرق داره
بستگی ب بدن و امادگی خودت داره ک باز بشی😩بعضیا دیدم انقد راحت یهو هفت سانت شدن و تندی بعدش زاییدن ایشالا قسمت همه😐😂
بستگی داره
برای من ۱۸ ساعت طول کشید خیلی اذیت شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.