خانوما ازمایش قند چند ساعت طول میکشه؟

۹ پاسخ

۸ رفتم ۱۲ خونه بودم

من ۷و نیم رفتم تا ۱۱چون شلوغ بود

سه ساعت،سه بار خون میگیرن،ترجیحا صبح ساعت شیش یا هفت برو که به گرما نخوری حالت بد بشه🌹

۴ساعت ۴مرحله یی

سه ساعت سه بار خون میگیرن هر یک ساعت

بستگی داره دکترت چند مرحله ای بنویسه

بستکی داره دکترت چند مرحله ای داده باشه . من چهار مرحله ای بود چهار ساعت طول کشید

من ۸ رفتم تا ۱۱ طول کشید

2ساعت

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وششم بارداری