اگر ۳ مرحله ای باشه ۳ ساعت
من ۹ رفتم تا ۱۲ طول کشید
سه چهار ساعتی میشه عزیزم
من دیروز رفتم
ساعت نزدیکا ۸ صبح اولین خون رو ازم گرفتن فک کنم ۵ دقیقه مونده بود بشه ۸
بعدش پودر رو توی یک دقیقه خوردم یعنی ۸ و ۱ دقیقه
۹و ۱ دقیقه دومین خون رو ازم گرفتن
۱۰ و ۱ دقیقه سومیش رو دادم
من ۸ صبح رفتم تا ۱۰ و نیم طول کشید ازمایش میدادم میومدم خونه دوباره میرفتم
واسه من یه مرحله ناشتا و ۳ مرحله بعد از محلول بود
هر بار هم یک ساعت بینش فاصله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.