حواست باشه داروهای کولیک رفلاکسشو بدتر میکنن اینایی ک گیاهی هستن ،،
برا شیرم خیلی کم کم اضافش کن بشه ۲ ساعته بعدشم سه ساعت
کلا بعد ۲ماهگی کم کم بهتر میشن
بچه منم همین بود تند تند شیر میخورد البته شیرخودمو ولی خب فاصله هاش گاهی نیم ساعتم بود
اشکال نداره کم کم بهتر میشه فقط تاجایی که میتونی سرگرمش کن زیاده روی نکنه که رفلاکسش بدتر شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.