من زیاد سفر رفتم با رادمان البته بچه ها با هم فرق دارن
من راه دورم میرم
بله میرم
بستگی به بچه داره ی بچه تو ماشین گریه میکنه و اذیت میشه و بدسفره ی بچه تو ماشین میخوابه و باهمه چیز کنار میاد
اره چرانری یکمسخته ولی قلقش دستت میاد
من ترکیه رفتم با بچه معلومه ک میرم
اره سخت نیست نترس
من قبل عید رفتم مشهد تازه با یه جمعیت اگه سخت نگیری خوش میگذره
آره من همه جا میبرمش
اره من تازگی رفتم و خیلی خوش گذشت
اره مگه بچه محدودیته من همه جا میرم با بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.