۱۰ پاسخ

من زیاد سفر رفتم با رادمان البته بچه ها با هم فرق دارن

من راه دورم میرم

بله میرم

بستگی به بچه داره ی بچه تو ماشین گریه میکنه و اذیت میشه و بدسفره ی بچه تو ماشین میخوابه و باهمه چیز کنار میاد

اره چرانری یکم‌سخته ولی قلقش دستت میاد

من ترکیه رفتم با بچه معلومه ک میرم

اره سخت نیست نترس
من قبل عید رفتم مشهد تازه با یه جمعیت اگه سخت نگیری خوش میگذره

آره من همه جا میبرمش

اره من تازگی رفتم و خیلی خوش گذشت

اره مگه بچه محدودیته من همه جا میرم با بچه

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۲ سالگی