ساعت 4 میرم سونوگرافی غربالگری خدایا به امید تو

۶ پاسخ

بسلامتی استرسم نگیر ریلکس باش ولی چرا ساعت ۴ازمایش هم داره اونم باید بدی ترجیحا صب باید بدی ک هم سونوشو انجام بدی هم ازمایش

انشالله که همه چی خوب وپیش میره عزیزم نگران نباش

انشاا... همه چی خوبه عزیزم❤️🌱

عزیزم انشالله همه چی خوبه

انشاالله که همه چی‌خوب پیش میره نگران نباش عزیزم❤️

نگران نباش همه چی عالیه😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری