بسلامتی استرسم نگیر ریلکس باش ولی چرا ساعت ۴ازمایش هم داره اونم باید بدی ترجیحا صب باید بدی ک هم سونوشو انجام بدی هم ازمایش
انشالله که همه چی خوب وپیش میره عزیزم نگران نباش
انشاا... همه چی خوبه عزیزم❤️🌱
عزیزم انشالله همه چی خوبه
انشاالله که همه چیخوب پیش میره نگران نباش عزیزم❤️
نگران نباش همه چی عالیه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.