پوشک پوشک پوشک .
قد۱۰۲براسن پسرم خوبه؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

خیلی خوبه کاش پسر منم نرمال بود قدش من اینقدر غصه نمیخوردم

چه می‌کنید اینقدر قدر بلند میشن بچه هاتون

اره خوبه

آره ماشاالله

سوال های مرتبط