چه عجیب من بخیه هام جذبیه قبل شما هم زایمان کردم. حالا خوبی؟ جوش خورده بود؟
برا من جذبی بود هم از بیرون هم داخل بخیه خورده بودم
واا یعنی چی ؟
من هی بخیم ک جوش میخورد نخشم نمی افتادا بلند میشد هی کوتاه میکردم
برا طبیعی جذبی میزنن که
چرا بخیه جذبی نزد دکتر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.