۱۱ پاسخ

کجای کاری ست سرویس پلاستیک لیمون شده ۲۸میلیوووون😑😑

من سرجهیزیه ام گرفتم۱ونیم الان گرون شده دیگه

وای خدا🙄😵😟من رنگ آبی پاستیلی شو دارم

وااای چقد گرون شده
من دقیقا همینو دارم سه سال پیش خریدم یه تومن😂

منم همینو دارم ۷۵۰ خریده بودم 🫠🫠🫠 پشمام🫠

نمی ارزه، منم از اینا دارم ب کار نمیاد، خودت ی سبد بگیر ملامین بخر بذار توش بهتر از ایناس

پرام ۶تومن من فکر کنم ۶۰۰کمتر خرید دقیقا صورتیشو دارم به جز قاشقاش همه رو‌استفاده‌کردم‌خیلی خوبه

منم طوسیشو دارم 🤣🤦🏻‍♀️

من از اینا دارم به هیچ درددددی نمیخوره

اینا بنظرم مفتشم گرونه اگه غذا چرب باشه چربی لکه میمونه

من مثلشو دارم😁

سوال های مرتبط