من سایز سه ببم سبز میبندم خیلی خوبه و اینکه اگر بچت پسره اونجاش باید رو به پایین باشه 😂
شاید زیاد میمونه دیگه قدرت جذب نداره پس میده
مارک دو بگیر
دوتا سایزمتفاوت داره مای بی بی ! اصلا پس نمیده دیگه
اونجایی ک میخای چسب بزنی رو قشنگ باز کن ک تو پهلوش رو پرکنه،منم ۵ کیلوعه پسرم ۳ مببندم کمتر از وقتی۲ می بستم نم میده،۴بگیر امتحان کن
مارک مای بی بی همینه
مشکل از مایبیبی هست برا بچه منم ۳ میبندم مولفیکس ولی اینطور نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.