۶ پاسخ

من سایز سه ببم سبز میبندم خیلی خوبه و اینکه اگر بچت پسره اونجاش باید رو به پایین باشه 😂

شاید زیاد میمونه دیگه قدرت جذب نداره پس میده

مارک دو بگیر
دوتا سایزمتفاوت داره مای بی بی ! اصلا پس نمیده دیگه

اونجایی ک میخای چسب بزنی رو قشنگ باز کن ک تو پهلوش رو پرکنه،منم ۵ کیلوعه پسرم ۳ مببندم کمتر از وقتی۲ می بستم نم میده،۴بگیر امتحان کن

مارک مای بی بی همینه

مشکل از مایبیبی هست برا بچه منم ۳ میبندم مولفیکس ولی اینطور نمیشه

سوال های مرتبط