۴ پاسخ

دستگاه اجاره کن بزارش دو روز داخل دستگاه
و هعی تند تند شیرش بده دفع کنه زردی بره

منم بچم ۱۲بوددکاردستگاه داداوردم خونه یه شب تودستگاه سه قطره اب انارترش دادم بهش یسره هم شیرخودموشیرخشک دادم بهش...خودمم خاکشیروترنجبین هرچندساعت میخوردم...فرداش شد۵وروزبعدش صفر

ن منم پسرم 12ونیم بود گفت نیاز نیست ب دستگاه

بله بالای ۱۰ باید بره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی
مامان شازده دیار🧿💙 مامان شازده دیار🧿💙 ۴ ماهگی