زردی بچم ۱۲ِ چیکارش کنم؟؟

۷ پاسخ

اصلا نگران نباش پناه زردیش18بود دوشب بستری بود اومد 11ترخیص شد
ی شب هم دستگاه خونه گذاشتم رو خوراکت خیلی دقت کن سعی چیزای گرم زیاد نخوری عرق کاسنی و عرق شاهتره قاطی کن روزی دو مرتبه خودت بخور
یکم هم بریز رو پنبه بدن سلین جونو باهاش بشور اوکی میشه
تا چهل روزگی هم تو بدنش داره ک امکان داره ی روز زرد بشه ی روز کلا بره نگران نباش جانم❤️

منم زردیش 13بود
گذاشتم دستگاه روزی دو سه قاشق کوچیک هم لیمو شرین میدادمش
زودی خوب شد
خودتم تا میتونی لیمو شیرین و خاک شیر بخور

قطره بیلی استاپهر ۱۲ ساعت ۵ قطره تا روز دادم پا شویه با عرق طبع سرد اکه عرق پرپین گیرت چ بهتر
شیر دهیت رو بیشتر کن ک مدفوع کنه دفع بشه خودتم جای اب عرق طبع سرد بخور
تونستی هم ی روزی بزارش زیر دستگاه ولی هر یک ساعت درش بیار
من ایکارو کردم زردیش اومد پایین
دکتر گفته بود ۴۸ ساعت بزارم دستگاه اما پسرم بیشار ی روز نموند گرمش میشد اذیت بود

ترنجمین بده بهش روزی دو سه بار بعد با عرق کاسنی صورت و کف پا کف دستش زیر بغل و کشاله رانش رو با پنبه بزن براش خودت گرمی نخور همش سردی و عرق کاسنی بخور سعی کن شیر بیشتر بهش بدی همش تا زردیش بیاد پایین بعد اینک دوتا قطره انار شیرین بریز بغل لپش تا بخوره من اینکارارو کردم اومد پایین زردیش

از کجا فهمیدی ۱۲؟

باید ببری دکتر شاید بستری بشه

باید تو دستگاه ‌بزاریش

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجه 👶 مامان جوجه 👶 ۶ ماهگی