تاکی بچه ها دست از سر کابینتا برمیدران

تصویر
۱۰ پاسخ

بچه من نمیدونم چراالان دوهفته دست نزد بهشون
البته من اونایی ک خطریه قفل کردم بقیه رو هرکاری میکرد بکن و نکن نداشتم. توجه نمیکردم. شاید برای همین ول کرد
اون ک قفل کردم دوهفته بازه،متوجه شده بازه، نمیدونم چرا نمیره توش، یبار بازبود چیزی برداشت و باهمون مشغول شد

هیچوقت😑😑😑

کن قفل کودک گرفتم راحتم فعلا

موادشوینده اصلا دم دستش نزار

من همه رو‌چسب زدم خسته شدم دیگه🤨

فکر کنم هیچ وقت😅

من دستگیره ها رو باز کردم یادش شد دیگه فقط چند تا کشو هست که وسایل امن گذاشتم بعضی وقتا خالی میکنه

کارهرروزمنم همینه

ای جونم لذت ببر بخدا 🥰

واااای کار هر روز من🥴😩😩😩

سوال های مرتبط

مامان جاوید🩵دلانا 🩷 مامان جاوید🩵دلانا 🩷 ۲ ماهگی