میگن کلا برای بچه باید وازلین استفاده کنی، مرطوب کننده مناسب نیست
من اگه قرمز بشه روغن بدن ماما بی بی میزنم
فقط ماستلا
عالیه تا حالا خدا رو شکر نسوخته
من قبلاً خودم فروشنده سیسمونی بودم تعریف شو میشنیدم از مشتری ها
ولی دیگه نمیدونستم اینقدر خوبه واقعا عالیه
من وازلین میزنم
کرم آتوپیکس از برند ایروکس عالیه
دکتر برای پسرمن ک بدنش پوست پوست میشد کالاندولا مارک سیوند نوشت برای تعویض پوشک با شامپو برای شستشو.سودا کرمم استفاده میکنم اگ زیاد پاش قرمزبشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.