۳ پاسخ

برای چی می‌ریزی گلم؟

عزیزم تو اول با چی شروع کردی کمکی نیهان جونو؟!

نمیدونم سوپو
من نصف ساشه رو هربار فرنی بپزم میریزم

خلاصه ک عالیه

سوال های مرتبط