۵ پاسخ

خیلی خوبه منم عاشق چیزا قدیمم یه حال هوایی دیگه ای داره نووش جان عزیزم همیشه به تفریح

چه خوبه😍
من و دوستام جاهای دیگه رفتیم اینجا نرفتیم تاحالا

چه خوبه منم عاشق اینام😍
واجب شد یه سر بیام شهرقدس😉

دهه ۶۰ اسمش؟

ادم دلش برای صفای همون چیزای قدیمی تنگ شده

سوال های مرتبط

مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی