۱۳ پاسخ

مرسی ازنظراتتون مامانای عزیز

من رو بالکن یه سطل آشغال دارم ، اگه پی پی باشه تو نایلون فریزر ميندازم بعد میبرم تو سطل اگه جیش باشه که همون جوری میندازم تو سطل، هر شب هم خالی اش میکنم تو یه نایلون سیاه ، ميندازم بیرون

تو سطل زباله تو اتاقش و کنار روشویی
ولی بو نمیاد ک
پر شد خالی میکنم

من تو یه نایلون جدا میندازم درش گره میزنم بعد میندازم تو سطل آشغالی

من یه سطل کوچیک جدا گرفتم یک روز در میون خالی میکنم ولی پیپی جدا میندازم تو پلاستیک میبریم بیرون

من پوشکشو تو پلاستیک میندازم، پلاستیک هم میذارم تو بالکن، هرشب یا اگر بو بده روزی دوبار شوهرم پلاستیکو میندازه دور

برای پوشک پی‌پی ای کیسه مخصوص پوشک بگیر

من یه سطل جدا براش گرفتم بعدم مای بی بی رو. همینطوری باز نمیندازم تو سطل قشنگه جمعش میکنم چسباشو مبزنم درش بسته میشه بوش دیگه بیرون نمیاد هر شب یا یکی دو شب میریزیم دور

هر بار که پی پی کنه پوشکشو تو پلاستیک جدا میندازم گره میدم بعد میندازم سطل زباله دیگه بو نمیده اینجوری

منم تو سطل دستشویی میندازم هرشب هم میندازمشون دور چون بمونه برای فردا بو میده

من میندازم داخل سطل سرویس و هرروز خالی میکنم گاهی روزی دو بار خالی میکنم

من میزارم تو دستشویی شب میبرم بیرون

من یه سطل گذاشتم تو پارکینگ خونه.میندازم اونجا.2،3روز یکبار هم خالی میکنم

سوال های مرتبط