۱ پاسخ

عزیزم سرما خوردگی ویروس هست .
استامینوفن مسکن هست ربطی نداره.
کوچولوت تب نداره که استا مینوفن بدی
اگرم اعلائم داشت ببر دکتر

سوال های مرتبط