۴ پاسخ

پسر من هنوز نمیتونه بشینه
اینجا خیلی دیدم ۶ماهه میشینن
هنوز سینه خیزم بلد نیس سعی می‌کنه ولی نمیتونه نمی‌دونم نرمال یا ن

دختر من سینه خیز عقب می‌ره خودش غلت میزنه جدیدن یکم می‌ره رو حالت ۴ دست و پا

اسمشون میشناسه ؟ یعنی هر لحظه صداش بزنی برمیگرده؟

می‌شینه با اسباب بازی هاش بازی میکنه، غلت میزنه، سینه خیز عقبی میره هنوز جلویی بلد نیست بره، یکی دوهفته ست تازه وقتی رو شکمه میره رو دوتا زانوهاش حالت ۴ دست و پا، ولی نمیتونه جلو بره

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی 🧿😍 مامان توت فرنگی 🧿😍 ۱۲ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی