خیلی سخت میفهممت
ادرار زرد مربوط ب مولتی هم میشه
غذا چی نمیخوره؟
ی بار غذا رو با دستپخت کسی دیگه امتحان کن
چقد روغنننن
پسر منم همین بوده براش سویق کودک گرفتم. اشتهاآوره
مولتی مارک کامویت بگیر بدون طعم
وزنش چقدر عزیزم،ازمایش دادین؟
بهش شیره انگوربده اشتهاشوبازمیکنه
وای چ خوشمزهههه😮💨💕
سانستول زینک دار بهش بده.
اشتهاآور پدیا بست هم بگیر بهش بده، البته ممکنه خیلی تاثیر نداشته باشه ولی امتحان کردنش ضرر نداره.
موقع غذا براش آهنگ و کارتون بزار حواسش پرت شه یا چیزای جذاب مث قرصی لوازم آرایشی چیزی بزار باش بازی کنه، چون اینطوری خوردن بهتر از هیچی نخوردنه. ایشالا که به غذا خوردن بیوفته.
مولتی رو بریز داخل شیرش بخوره ..
اگ چایی میخوره کمرنگ وتازه دم بریز تو شیشه شیرش بخوره...پسر منم بدغذاعه ولی سوپ اینا دوس داره براش درس میکنم
بزاری خودش نمیخوره
مثلا کوکو چیزی درست کن تیکه های کوچیک کن بزار جلو ببین نمیخوره
الان پسر من باید فقط خودش بخوره حتی غذا خورشتی چیزی باشع
تیکه های نونو کوچیک میزنم داخلش بعد توی بشقاب میزارم خودش برمیداره میخوره
برای اب من کلا یادم میرفت فککن صبح ظهر شب بهش اب میدادم
توی شیشع شیرش اب میکنم کنار اسباب بازیاش میزارم هم بازی میکنه هم اب میخوره
پسر منم بدغذاس باید سرگرمش کنم تا دوقاشق بخوره وقتاییم که نمیخوره زورش نمیکنم هرموقع گشنش شد خودش میخوره موقع دندون درآوردنش اصلا هیچی نمیخوره پسرمن تو لیوان آب نمیخورد تو شیشه دادم خورد
من زینک میدم، دخترم اشتهاش بهتر شده ولی اسهال شده!!!
ببخشید با اینهمه روغن چاق نمیشین یا مشکل چربی ؟چون من خودم وزنم زیاد حسرت به دل ام 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.