منم این حس رو داشتم ۴هفته و ۳ روز بودم رفتم دکتر سونو نوشت هما توم داشتم.
برو به دکترت بگو حتما.
من هم حس میکردم الانه پریود بشم هم مثل درد پریودی کامل میزد پاهام تا انگشتای پام.
منم هروقت ترشح ازم میادفکرمیکنم پریوده،به نظرم طبیعیه
آره گلم طبیعیه من به دکترم میگفتم میترسم آخر بهم شیاف داد ولی خوب طبیعی بود الانم گاهی اوقات این حس رو دارم
ای خداااا من ضعف کردم برا این بچه 😍😍😍
از عوارض بارداری تو هفته های اوله منم همین بودم
ارع عزیزم درد پریودی هم طبیعی هست ولی استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.