خانم ها من گاهی اوقات تب میکنم طبیعیه یا برم پیش دکترم

۷ پاسخ

سلام منم از ۶تا ۸ هفته داشتم

ابجی من اولش تب داشت رفت پیش دکترش ازمایش نوشت دید عفونت اداری داره قرص داد بهش تو هم حتما برو

منم هفته های شما داشتم گرگرفتگیه
البته باید خودت بین تب و گرگرفتگی تشخیص بدی کدومه

گرگرفتگی ه نگران نباش منم هفته های شما داشتم

پیگیری کن ممکن عفونت داشته باشی

تب داری یا گرگرفتگیه؟
چون منم گرگرفتگی دارم

تب تو بارداری طبیعی نیست گلم حتما برو دکتر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان پسرا🩵🩵 مامان پسرا🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلیم💙👶🏻 مامان تودلیم💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد