سلام منم از ۶تا ۸ هفته داشتم
ابجی من اولش تب داشت رفت پیش دکترش ازمایش نوشت دید عفونت اداری داره قرص داد بهش تو هم حتما برو
منم هفته های شما داشتم گرگرفتگیه
البته باید خودت بین تب و گرگرفتگی تشخیص بدی کدومه
گرگرفتگی ه نگران نباش منم هفته های شما داشتم
پیگیری کن ممکن عفونت داشته باشی
تب داری یا گرگرفتگیه؟
چون منم گرگرفتگی دارم
تب تو بارداری طبیعی نیست گلم حتما برو دکتر عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.