سلام سونوگرافی نسیم پرتو دکتر آسیه رضوانی کسی رفته ؟

۶ پاسخ

خانما منم رفتم انومالی اینجا و خیلی راضی بودم گفتم خودم نظر خواستم نظر خودمم بنویسم

من از همون ارامش دکتر خوشم اومد دکتر ارومیه و حس دلگرمی بهم میده حتی مامانمم اومد داخل بعدش گفت دکتر خوبی بود ادم باهاش راحت بود
یه سری چیزا بستگی به ادم داره ممکنه یگی حس بد بگیره یکی حس خوب برای همه دکترا نظرات خوب و بد هست در نهایت خود باید انتخاب کنی
من بیمم با اینجا قرارداد داشت انومالی هیچ مبلغی ندادم
اولین بار برای واژینال و سرویکس رفتم پیشش شانسی از نت پیدا کردم خوشم اومد انومالی ام رفتم

اصلا نه عکس درستی ثبت کرد نه حتی تو qr کد که زدم عکسی از بچم بود کلل سه تا عکس داده که ربطی به بچه نداره و من نمیقهمم کجاشه نه دست بچمو نشون داد نه چیزی بمن گفت اصلا نه عکس یادگاری ! کلا حس خوبی نگرفتم ! ینی تنها جایی بود که تو عمرم رفتم سونوگرافی چه برای بچه چه درمانی حس بسیار بدی گزفتم

به نظر من اصلا خوب نبود خیلی عجله ای نه پرسید مثانه پره ن پرسید چیز شیرین خوردم یا نه ! هیمنجوری گفت بیا بشین فقط خودم تجربه داشتک چیز شیرین خوردم ! بنظرم یکم فشل میومد! کلا هم سه دقیقه بیشتز طولش نداد و یادشم رفت صدای قلب بذاره بعدش ژلو پاک کرد دوباره ژل زد خیلی بی نظم بود احساس میکنم جنشیت بچمم اشتباه باشه

دکترمم تایید کرد

من دو سه هفته پیش برای سونو واژینال رفتم راضی بودم دکتر با حوصله ای بود میخوام برای انومالی ام برم همونجا

سوال های مرتبط

مامان آبتین❤️آیلین مامان آبتین❤️آیلین ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری