مامانای شیرازی کسی پیش دکتر سیدرضا حسینی سونو آنومالی انجام داده ؟

۵ پاسخ

اره عالیه جاریم رفت

رودستش نیست هرچیم گفت هست درست

من آره
خیلی دکتر خوبیه
من همیشه سونوهام اونجا میرم چه زمان بارداری چه غیر از اون

من انجام دادم عااالی

عزیزم دوتا تاپیک قبلی جواب دادم بهت.شمارشم همونیه که داخل نت هست فقط خیلی باید زنگ بزنی معمولا ظهرا ساعت یک اینا خوب جواب میدن

سوال های مرتبط

مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وپنجم بارداری