سلام خانما ازمایشم مثبته؟
کی برم دکتر؟

تصویر
۶ پاسخ

ای جانم مبارکت باشه عزیزم.
ب دلخوش بغلش کنی.
الان برو زیر نظر دکتر ولی سونو بذار 8 هفته انجام بده

مبارکه گلم انشاالله بسلامتی بغلش بگیری😍

بسلامتی عزیزم الان بری فقط ساک دیده میشه صب کن ۶هفته و چن روز شدی برو که قلبشم تشکیل بشه ایشالله

بله مبارکه عزیزم بسلامتی بغلش. بگیری🌸🫂
واسه منم دعا کن
با جواب آزمایشت برو پیش دکتر

آره عزیزم،مبارکت باشه
چند روز تاخیری؟!

بله مثبتههه
از همین الان

سوال های مرتبط

مامان جوجه 👶🏻💙 مامان جوجه 👶🏻💙 هفته بیستم بارداری
مامان آوینا و آرتین🥹 مامان آوینا و آرتین🥹 ۵ ماهگی
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان قلبم🩵 مامان قلبم🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دردونه🫀 مامان دردونه🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان سیدماهان ،تودلی مامان سیدماهان ،تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان هستی مامان هستی ۵ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان معجزه زندگیم🦋✨ مامان معجزه زندگیم🦋✨ هفته هجدهم بارداری