۶ پاسخ

بچه من ۵ ماه و نیم بود کامل غلت زد البته از خیلی قبلترش در تلاش بود

اولا تا ۸ ماه وقت هست دوما همه ی بچه ها غلت نمیزنن ولی مراحل رشدی دیگه رو دارن باهاش تمرین کن و بعضی جاها کمکش کن اگر غلت زد که عالی اگرم نزد فدای سرت اون مرحله رو دوست نداشته لابد

بچه من تا یک سالگی نه غلت زد نه چهار دست و پار رفت نه سینه خیز ولی بعد ۸ ماه خودش نشست و یک سالگی هم راه رفت بچه با بچه فرق داره

باهاش تمرین کن یاد میگیره

هیچ نگرانی نداره بچه بابچه فرق داره گلم یه بچه زودراه میره یکی دیر،یکی زودچهاردست وپامیره یکی نمیره مقایسه نکن گلم🙂

اصلا غلت جزو رشد حرکتی حساب نمیشه
نگران مباش ولی باید اخر ۸ ماهگی کامل بشینه

سوال های مرتبط

مامان ❄️دونه برف❄️ مامان ❄️دونه برف❄️ ۴ ماهگی