۶ پاسخ

کوچولوی من هرچی بهش بدیم بازم دنبال شیر میگرده نمیدونم وابستگی داره یا واقعا گرسنه اش میشه🫠

میوه میدم

میان وعده میوه بده یا پنکیک خودت درست کن بیسکوییت اشتهاشو کور میکنه

عزیزم بیسکویت ارزش غذایی نداره
براش سویق کودک و ویتامینه بخر سرلاک چهارمغز و سرلاک نارگیل برای وزنگیری و اشتها و میانوعده خیلی خوبه

معمولا میوه میدم
گاهی اوقات فرنی درست میکنم
البته اگه شیر نخوره فقط همون سه وعده اصلی میدم

میوه‌میدم بهش
هندوانه و موز و‌سیب میدم

سوال های مرتبط

مامان 😍Arvinm مامان 😍Arvinm ۱ سالگی
مامان آینور 💗 مامان آینور 💗 ۱۱ ماهگی
مامان نبات 🍭 مامان نبات 🍭 ۱ سالگی
مامان موعود مامان موعود ۱۷ ماهگی