۴ پاسخ

منم هیچی خواب ندارم روزا هم انقد دور کارای بچه هستم که وقت هیچ کاریو ندارم عصبی شدم شدید

دختر منم 70روزشه هنوز تنظیم نشده دکتر گفت بعد چهار ماهگی درست میشه
منم همینطور تا 4صبح بیدارم

شبا شیر خشک بهش بده تا بخابه

نمی تونی از الان تنظیم کنی زوده.هم شیر خودتو میدی هم شیرخشک؟

سوال های مرتبط