۴ پاسخ

کیلینیک مهر انجام بدی قبول میکنن بیمه.
پذیرش سوال کنی راهنمایین میکنن

دکتر کیه؟.

اره فکر کنم تکمیلی هستی فاکتور میدن ببر اداره بیمه

اگه مرکز ناباروری دولتی بری بله
بعضی بیمارستانا دارن این بخشو باید پرس و جو کنی
تو شهر ما با بیمه به ۱۰تومنی میشه بدون دارو البته اون جداس

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مصی خانوم مصی خانوم قصد بارداری