کیلینیک مهر انجام بدی قبول میکنن بیمه.
پذیرش سوال کنی راهنمایین میکنن
دکتر کیه؟.
اره فکر کنم تکمیلی هستی فاکتور میدن ببر اداره بیمه
اگه مرکز ناباروری دولتی بری بله
بعضی بیمارستانا دارن این بخشو باید پرس و جو کنی
تو شهر ما با بیمه به ۱۰تومنی میشه بدون دارو البته اون جداس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.