خانمای عزیز من تکون های پسرمو توی پهلوم حس میکنم، بریچ هست؟

۱۰ پاسخ

واسه منم تا دراز میکشم تو پهلوم ضربه میزنه یا تو واژنم. هفته ۱۸ که سفالیک بود هفته ۲۳ که سونو دادم بریچ بود حالا دکتر گفت میچرخه ولی من دوس دارم این سری سزارین شم

چه خوب من همه جا احساس میکنم هنوز بعضا فک میکنم دوقلو هس😅

برای منم پهلو گفتن عرضی وسمت چپ سرش انشالله بچرخه بیایدپایین خیلی اذیتم عرضی بده بریچ هم بدتره

سفالیک

برا منم همش حرکتش تو پهلوهامه
ولی اخرین بار رفتم سونو سفالیگ بود

نه سفالیکع

عرضی مال منم همینطوره

شاید عرضیه

برا منم پریشب دقیقا کنار کنار ینی دقیقا تو پهلو میزد

اگ تو مثانه ات بزنه بریچه . اگ ضربه به معده بزنه سفالیکه

سوال های مرتبط