۳ پاسخ

من هفته پیش پسرمو بردم. دوماهش ک تموم شد باید ببری. فقط پاراکیدشو ب موقه بده،هر4ساعا. روز اولم کمپرس سرد بزار هر یک ساعت.پسر من خداروشکر راحت گذروند

هر چار ساعت بهش پاراکید بده و جای واکسنش کیسه اب گرم بزار ان شاءالله ک راحت میگذره اذیت نمیشه

دوماهش ک تموم شد باید بزنی
برای هر بچه ای فرق میکنه بچه اولم زیاد اذیت نشدیم یکم درد و تب داشت روز دوم خوب شد ولی بچه دوم سه روز اول درد داشت ی شبم تب کرد تا دو روز پیش خیلی بی تابی و گریه میکرد و بی اشتها شده بود

سوال های مرتبط