دوستان چه نوع لبنیاتی واسه بچه ها خوبه

۴ پاسخ

ماجان

ماجان
بدون نمک باشه و پرچرب
شیر رو توی غذا فقط میتونی بدی

ماجان ماستشو میدم خوبه
شیر هم پاستوریزه میتونی بدی برا فرنی اینا فقط باید ۱۰ تا ۱۵ دیقه بجوشه
پنیرم صبحانه بخوره با نون خوبه
کره پاستوریزه هم ک کلا خوبه برا غذا ایناش

تا یک‌سالگی شیر ممنوعه. بعدش تا دوسال پرچرب پاستوریزه. بعد از دوسال همه چی میشه داد.
ماستم پرچرب و شیرین
بستنی فقط وانیلی، خامه فقط ساده

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی