دهانه رحمم باز نشد وزن بچم هم بیشتر از ۴کیلو بود
بچه بریچ بود. تااخرم نچرخید سزارین شدم
من فشار بالا بودم پسرمم چهار کیلو بود
فشار خون بالا و کنترل نشدنش
لگنم تنگ بود برای طبیعی متاسفانه سز شدم 😩
اختیاری بودم
من زایمان زودرس داشتم از بس معاینه شده بودم و اینور اونور بستری شده بودم خودم پیشنهاد سزارین دادم و دیگه همون شد
هیچی زیرمیزی دادم ب دکتره ک ازصب تا۱۲اونجا بودم ب بهونه اینکه بگن نتونست طبیعی زایمان کنه بردیم سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.