۸ پاسخ

دهانه رحمم باز نشد وزن بچم هم بیشتر از ۴کیلو بود

بچه بریچ بود. تااخرم نچرخید سزارین شدم

من فشار بالا بودم پسرمم چهار کیلو بود

فشار خون بالا و کنترل نشدنش

لگنم تنگ بود برای طبیعی متاسفانه سز شدم 😩

اختیاری بودم

من زایمان زودرس داشتم از بس معاینه شده بودم و اینور اونور بستری شده بودم خودم پیشنهاد سزارین دادم و دیگه همون شد

هیچی زیرمیزی دادم ب دکتره ک ازصب تا۱۲اونجا بودم ب بهونه اینکه بگن نتونست طبیعی زایمان کنه بردیم سزارین

سوال های مرتبط