تو این سن (سن بچه ی من )ریزش مو طبیعیه ؟؟؟

۲ پاسخ

دختر منم ریزش داره موهاش از کمخونیه

پسر منم یه مدته موهاش میریزه پس از کلی جستجو فهمیدم یه ماه بود همش مریض میشد و من چند دوره بهش آنتی بیوتیک دادم مصرف طولانی مدت بعضی داروها مثل آنتی بیوتیک باعث ریزش مو میشه اوتم نوشته بود موقتیه و بعدش متوقف میشه

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۴ سالگی