۸ پاسخ

منم باردارم میخام سقطس کنم کسی ک میگه نگه دار شرایط بدمارو نمیدونه درک نمیکنه

عزیزم نکن این کارو می‌دونم شاید شرایطت سخته من خودم چون بچم کوچیک بود سقط کردم دردش ی طرف عذاب وجدانش ی طرف اونم خودم میخواستم شوهرم نمی‌خواست بنظرم نگه دار شاید خدا صلاحتو دونسته ک بهت داده بازم نظر خودت مهمه

هر داروخونه ای نمیده، باید اشنا داشته باشی

مگه دست خودته بزور باید بگیری

من با قرص سایتوتک سقط کردم از اینا که وسایل پزشکی میفروشن خریدم

خیلی درد داره ادیت میشی تا ۷ ۸ ساعت سقط میشه
۴ ساعت طول میکشه تا خونریزیت شروع بشه
زعفرون غلیظ بخور
اصلشو بخر
زود زود میری دسشویی فکر میکنی میاد ولی نه ب این زودیا
۲ تا زیر زبانی ۲ تا واژینال استفاده کن

سایتوتک
اما اصلش رو بگیر. مارک فایزر

جلوگیریتون چی بوده

یکی از مامانا تو تایپینگ قبلت اسمشو گفت بنظرم
ی نگاه بنداز .... ولی میگن سخته ها از پریود شدید تره

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ایی مامان نون خامه ایی ۳ سالگی