مسئولیت کاری که کردی گردن بگیرر
عزیزم من امروز واسه یه مشکلی رفتم دکتر زنان بخدا واسه یه بچه 400. 500 میلیون پول خرج کردن آخرشم منفی شده حالا ما خدا بهمون نعمت قشنگشو میده شکر گذاری نیستیم
چقد سخت این قضیه متاسفانه فقط خودت میتونی تصمیمم بگیری
خب گلم اگه نمیخای قرص بگیرتا بچه بزرگ نشده
مم ک ۷هفته رفتم سقط کردم کورتاژ تخلیه شدم
فدات شم شکر خدا کن
کاری از دستت بر نمی یاد
این بچه های خدا خواسته خیلی خوش روزی و شیرین هستن
الان کاری نمیشه کرد،قبلش بابد میکردی
آزمایش دادی شاید بیبی خطا داده
چندوقتته؟؟سقط کن اگه زیادنگذشته....ازین ب بعدم سفت وسخت جلوگیری کن
بده به من میزارمش رو چشام من عاشق بچه ام بچه ام هم ۳ سال و خورده ای هست جلوگیری هم طبیعی ولی گیرم نمیا.د
کاریه ک خودت کردی گناهه اون بچه چیه
بنظر من اگه در کل دوباره قصد بچه دار شدن داشتی الان بهترین وقته
یکم شوکه شدی
بخودت وقت بده
عجولانه تصمیم نگیر
خدا دوباره تو رو لایق مادر شدن دونسته
کاری نمی شه کرد توکل به خدا
سخته خیلی سخت همه چیزش سخته ولی ما انسانیم هم نوع خودمون را از بین نمی بریم
بعد بچه ها پشت هم بودنی خیلی نگهداریشون راحت تره تا فاصله سنی زیاد باشه باور کن این را به تجربه می گم
اگه شرایط روحی و جسمی واز همه مهم تررررر مالیش رو داری نگهش دار
اگر نه که قرص بگیر سقطش هرچه زودتررررر
الان دیگه راضی باش به رضای خدا اصلا بهش فکر نکن خدا خودش کمکت میکنه
چه اشکالی داره عزیزم
خداتورو لایق دونسته تا سرپرستی یکی از فرشته هاشو بهت بده...
نگران هیچی نباش خدا خودش روزی شو میرسونه و بهت قوت اش رو میده
سقط گناه کبیره است،لطفا نکن....
ووویی😬😬😵💫😵💫😵💫
تاپیکامو بخون، منم خیلی جالم بد بود وقتی مثبت شد رفتمپیش دکترم راهنماییم کرد قرص سایتوتک هم خریدم که سقط کنم تو اون تایم دکترم نبود😭و اخر مجبور شدم نگه دارم هنوزم نتونستم باش کنار بیام، اما سفت و سخت تصمیم بگیر و سریع اقدام کن عزیزم
عکس بی بی میزاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.