۴ پاسخ

من ساعت ۵صبح دیدم ساعت ۱۲شب دردام شروع شد

ترشحات موکوسی چجوریه؟؟؟
من دقیق۳۹هفته سرصبح خون دیدم رفتم زایشگاه گفتن۲سانت دهانه رحم بازه نوارقلب گرفتن و سونو نوشتن انجام دادم گفتن همچی خوبه
ممکنه خونریزی شروع دردات باشه اگر کیسه ابت پاره شد یا دردات شروع شد بیا
یا اگر خونریزیت بیشتر از پریودی بود بیا
گفتم باشه اومدم خونه ظهر شد بود دیگه
دیگه کم کم دردام شروع شد و هی منظم تر و نزدیک بهم شدن همینجوری تحمل میکردم تا صبح روز بعد ک یهو وسط دردام ساعت۶صبح کیسه ابم پاره شد و همون روز زایمان کردم در ۳۹هفته و یک روز

بعد از ٣روز

درد نداشتم بی درد رفتم🤣

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد و کیارش 🩷🩵 مامان شهرزاد و کیارش 🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد