۸ پاسخ

زدی مامان فسقلی ها
خدایی باز ب بچه فک میکنی
بابا چ عصابی داری شما
یاعصابت قویه یابچهات خیللللی آروم وبچهای خوبین
منک باااین دوتا حتی یکی میگه دختربیارم میتوپم بهشون ازگفته خودشون مث چی پشیمون میشن
ولی ی نصیحت دوستانه دیگ نیار هم خودتو هم اون بچه روتواین دنیای نکبتی ک مشخص نیس دوروز دیگ چی میشه نیار
همین دوتارو بزرگ کن بسه

دیوانه گی تو این. شرایط

من خواستم اقدام کنم ولی. بخاطر شرایط ترجیح دادم فعلا بهش فکر نکنم. تا بعد ببینیم چی پیش میاد

عزیزم بستگی ب شرایط خودت داره
من تا قبل این سن اعصابم نمیکشید دومی رو بیارم اما الان حوصله اش رو دارم
از لحاظ مالی هم شرایطشو دارم
فعلا منتظرم ببینم این مملکت اروم میشه، اگه اروم شد برای دومی اقدام میکنم

بعضیا هستن میگن شرایط مالیشو ندارن، و ب شدت پرتوقع هستن... اما من میانه‌رو هستم و اینطوری نیستم ک حتمااا لباس برند تن بچه ام باشه یا این ک تفریحات پرهزینه براش بکنم. یا این ک سفرهای خارجه ببرمش...
😄من درحد داخلی ها میتونم برای دوتا بچه هزینه بکنم

اگر شرایط اقتصادی و جنگی انقد وخم بشه ک دایم زیر بمبارون باشیم چجوری دکتر بری چجوری با استرسش بسازی زایمان کنی

😁😁 منم میخوام برای دومی اقدام بکنم منتظرم شرایط یکم روبراه بشه

نظرم اینه که اشتباهه محضه،بارداری پر از استرس و گرونی ،اگه باز جنگ شه چطور میخوای مرتب بری دکتر؟آزمایش؟ سونو؟

الان مگه نداری؟؟

سوال های مرتبط

مامان نقل🤎ونبات💛 مامان نقل🤎ونبات💛 ۵ سالگی