سلام مامانا
خیلی نگران واکسن ۱۸ ماهگیم…تجربه ی شما چطور بود؟

۳ پاسخ

اصلا بهش فکر نکن برای پسرم انقد سبک بود که نگو اصلا نترس انشالله سبک باشه براش عزیزم

من فردا میخوام برم بزنم انشاالله که آسونه

بدن بچه باهم فرق داره. درکل برای دخترم سبک بود خدارو شکر

سوال های مرتبط