چرکیه
پماد موپیروسین بزن سه چهارروز ادامه بده خوب میشه
پسرمنم همینه حالت فردا میخام ببرمش دکتر
پماد آلفا بزن سوختگیه
قارچی هس.. تمیزبا اب وشامپو بشور پماد افی کلوتریمازول و هیدروکورتیزون باهم قلاتی کن بش بزن
هر بار پی پی کنه پشتش رو با شامپو بچه میشورم.کالاندولا و زینک هم زدم
با صابون بچه یکی دوبار ک بشوری میره خشک میشن
جوشه از گرمی زیاد میشه گرمی میزنه
اهورا هم چندمدت پیش اینجوری شده بود حتی بیشتر زده بود با صابون شستم چندباری تا فردا دیگ نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.